my cuk muncung.pls play with him while im not at home.tq

My Fav On9 Shopping

bila kau seorang wanita..dan aku juga wanita..

Bila kau seorang wanita janganlah kau menyakiti hati wanita lain hanya kerana kau ingin memiliki sebuah cinta dan memiliki seorang lelaki menjadi teman hidup mu.. jangan lah kau seskali mengambil kesempatan dan menjadi orang ketiga dalam sesuatu hubungan yang didalamnya sedang bergolak dgn masalah kerna itu akan lbh mngeruhkan lg keadaan dan lbh mnyakiti hati wanita itu.. kadang2 aku tidak faham knp ada juga wanita yang hatinya seperti batu..yang telinga nya seperti tuli yang matanya seperti buta tidak ada rasa kekesalan mnjadi org ketiga dalam hubungan org lain.. seolah2 dia tidak peduli dan merasa bahagia melihat kesengsaraan org lain dan hubungan wanita itu makin keruh menuju kehancuran dua hati.. adakah kau terlalu terdesak utk dicintai dan mencintai? silakan kpd sesiapa yang berkenaan buatlah apa saja,,,puaskan lah hati mu wahai wanita aneh.. semoga kebahagiaan yang kau miliki harini buat kau terus tersenyum bahagia.. usah peduli hati mereka yang kau sakiti kerana kau bukanlah punya sekeping hati murni.. dan aku satu masa nanti pasti akan mnghilang seperti bintang diwaktu pagi bulan diselaputi awan pelangi dikala hujan...kau akan merasakan kewujudan ku tapi kau tak kan pernah bisa melihatku dan menemukan diriku yg kau sakiti sbegitu lama hanya kerana kau ingin membahagiakan dan simpati kpd "wanita itu"   Dia wanita yg sekian lama menyakiti hatiku dgn halus dan byknya dalam hidup ku.


Jodoh Itu Rahsia ALLAH, Sweet Kan ALLAH, DIA Nak Bagi Kejutan Dekat Kita.. -
☻ ☻
/█\/█\
.||  .||.
SEKUAT mana saya SETIA...
SEHEBAT mana saya MERANCANG...
SEJAUH mana saya MENUNGGU...
SEKERAS mana saya BERSABAR...
SEJUJUR mana saya MENERIMA AWAK...

Jika ALLAH Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama..Kita Tetap Tidak Akan Bersama..Tiada Yang Kebetulan Melainkan Semuanya Telah Dirancang..Dan Sebaik Baik Yang Merancang Itu Adalah ALLAH s.w.t., Maha Perancang Segalanya.. :)
P/S
. Senyumlah andai dirimu dikhianati ♥
.. Senyumlah andai dirimu dilukai ♥
.. Senyumlah andai dirimu ditindasi ♥
.. Senyumlah andai dirimu dilupai ♥
.. Senyumlah andai dirimu disakiti ♥
..Senyumlah andai dirimu dibebani ♥
.. Senyumlah andai dirimu diejek'i ♥
.. Senyumlah andai dirimu dicaci maki ♥ 
" Sesungguhnya senyuman itu menunjukkan ketabahan diri dan ketegaran diri "

0 Responses